Rahvaturniir ehk Fish vs Imre Leibold

Monday 17 January 2011
Minu "pokkerikarjääri" teiseks suuremaks ametlikuks turniiriks sai olema 30€ NLH Turbo, kus osalesin esimeses poolfinaalis. Teise päeva pääses 20 paremat 150nest, ning see sai ka eesmärgiks seatud.

Alustasin kõige viimases lauas, kõige viimasel kohal ning esimene olulisem käsi oli AJos. Avan MP 3bb, laua kõige agressiivsem mängija callib buttonil. Flopp K25, kõik potid. Mõtlen, kas mu A või J oli potist või ei, kuid otsustan mitte vaadata ja Cbettida ~2/3. Button mõtleb pisut ja callib. Turn on neljas poti. Endiselt tuleb tahtmine järgi vaadata, kas mu A on äkki poti, aga selle asemel otsustan reppida As, olenemata sellest, kas on või ei ole. Panen veel ~2/3. Button mõtleb pikalt ja foldib. Vaatan kaarte - no spade.

See oli ka praktiliselt ainus käsi, milles mänguruumi oli - kuna tegu oli turbo struktuuriga siis push-fold mäng tuli väga kiiresti kätte. Laud läks 3ndal levelil laiali ning sattusin lauda, kus tuntud nägudest olid Renald ning minust 2 kohta paremal Eesti üks parimaid turniiripokkeri legende, Imre Leibold. Peatselt ongi võimalus vanameistriga piigid ristata - Imre avab buttonilt, mul BB-l JJ , tõstan 2,5x, võtan esimese poti selles lauas. Laud ise on huvitav - Renald mängib väga looselt ning chipleader callib teda väga lightilt maha. Paraku renaldi image töötab ja ta saab tänu sellele kena duubli. Minu stäkk on liiga short, et marginaalsete kätega pf mängida ja peatselt ei olegi enam muud teha kui AI kätt oodata. Paraku on aga totaalne käesurm, 82, T3, 45 jms jamps vaheldub. Mingi hetk näen käes Q9off, stäkk on mingisugune ~5 blindi ja uus blindiring on kohe minuni jõudmas. Otsustan lükata, kuid enne mind tuleb Imrelt raise. Fold equity praktiliselt puudub, ent olen nii short, et otsustan ikkagi lükata - ideaalis võiks mu kaardid elus olla ja 40/60 olen siin kindlasti nõus võtma. Lükkan, Imre callib ja näiteb AK. Flopp on K9x, turn blank aga river on päästev 9 ning donkan end supist välja selleks korraks.

Edasi on taaskord prügi prügi järel, korra lükkan SB-lt väga weak-tight BB vastu any2 ja saan blindid. Korra foldin A9o, kui ees on raise ja AI, kuigi see parim käsi, mida viimaste levelite jooksul näinud olen. Peatselt olen jälle desperate ning näen A7off - tuleb minna. Aga võta näpust, jälle on ees Imre raise! Kuid taas on monster-blindid kohekohe minuni jõudmas ning ma ei saa enam paremat kätt oodata - loodan et tal ei ole ässa ning lükkan nuppe. Imre callib ja tal on JÄLLE AK. Tundub et tal on alati AK kui ta ümber keerab! Kuid paraku tekitab lõpptulemus laua ümber kogunenud rahvas rohkesti elevust, sest fish imeb ka teist korda pokkeripro vastu välja - riveris saan oma 7ga rea! Järel umbes 40 mängijat, mul taaskord 1-2 ringi aega kätt oodata.

Mõned edukad stealid 22, K9 jms toovad blindid ära, mis on elus püsimisel väga oluline, korra foldin BB A3 peale UTG raise aga vana on lihtsalt liiga tight.. Ütlebki, et omas A9. Mingi hetk näen lõpuks ometi ka normaalset kätt, AQ ja nupud lähevad sisse. SB-l pisut väiksem stäkk mõtleb pikalt kuid otsustab callida K7o. Lõpuks olen siis ka parema käega sees aga võta näpust, turni langeb 7 ja ma taas ultrashort. Järgmine käsi näen KJos, nupud ja saan calli daamilt minust paremal - KTo. Flopis on K ja turn J, riveri T õnneks mind enam ei crushi. Mõned käed hiljem leian KcQc, seda on meeldiv näha ning enne mind läheb Imre all-in pisut väiksema stäkiga kui mul. Lükkan nööbid laua keskele ning laua ümber kõlab kerge muhelus - tundub nagu ma ainult Imre vastu potte mängikski. Imre kirub juba, et kas tõesti läheb turniir ühe mehe nahka ja avab 89 potid. Seekord olen siis mina ees ja tundub tõesti, et saan vanameistrile kirstunaelaks aga just siis keerab luckbox selja - flopp on kohutav JT5, 2 potit, river Q ja päästvat ässa riveris ei lange ning mul on taas 2BB järgi. Järgmine käsi lükkan selle raise peale sisse 57s, mis on juba lüke pettumusest, tegelikult võinuks veel 1-2 kätt oodata ilmselt. Vastas 88 ning ma olen väljas 24. kohal. Jääb ilmselgelt kripeldama, kuna 20. koht taganuks pääsu teise päeva.

Kokkuvõttes jään siiski turniiriga rahule, sest 5h mõnusat mängu, huumorit ja närvikõdi oli igati tulekut väärt. Iroonia või mitte, aga Imre võitis lõpuks turniiri ning HU viimane käsi oli tal samuti 89s.

Kahjuks ebaõnnestus ka main evendi finaalsatikas - tegin 2 herocalli bluffide vastu ning sain korraliku stäki, kuid kahjuks floppasin AQ top pairi TT flopatud seti vastu laual QTx, kuna ma olin pf-agressor siis maha panna seda ei suutnud ja nii ta läbi sai. Tuleb järgmine aasta hittida ja vahepeal tarkust koguda.

0 kommentaari:

Post a Comment