EMV elab veel

Friday 14 January 2011
Järgneva nädala jooksul leiab aset Eestimaa pokkeriaasta üks suuremaid sündmusi, Eesti Meistrivõistlused Pokkeris. Paraku käib mainevendi 300€ sisseost mu rollile veel sel aastal üle jõu, seega tuleb end proovile panna satelliitturniiridel. Triobeti satikatel õnnestus 1€ hittida 5€ ning sealt omakorda 25€-sele, kus 15 pakketti garanteeritud. Paraku tõmmati mind seal lohku - mul keskmisest pisut väiksem stäkk, mingi vana LIMBIB MP sama suure stäkiga, SB bigstack kompliidib mul BB A5os, liiga riskantne vajutada, checkin. flopp K22, SB checkib, otsustan stabbida 3/4, limpar callib, SB fold. Turn annab mulle nut-flushdraw, checkin, checkib järgi. River completeb mu masti, ma bet, ta AI, ma instacall - vanal on K2. Nice hit, donk ja audis.

Olümpsi satikast kirjutasin eelmises sissekandes, ent tänaselt 2€ õnnestus 33€ finaali hittida, seega võimalus main eventi mängida on veel olemas ning tõenäoliselt umbes 10/100 kanti.


EMV saab aga alguse juba homse rahvaturniiriga ja sellest on plaanis osa võtta. 300 osalejat ning üpris turbo struktuur, tõenäoliselt läheb flippamiseks aga loota on meeldivat üritust. Eesmärk vähemalt esimene päev vastu pidada.

Shit in a gift-wrap is still shit.

0 kommentaari:

Post a Comment