Eesti parim kõnekaart

Sunday 23 January 2011
Diil pokkeriprode pastilaaga ei ole veel graafikut raketina üles sööstma putitanud, 3 sessi on kõik kerges miinuses lõppenud. Kuigi ma arvan, et mäng iseenesest on mul oluliselt paranenud mõnede põhiasjade koha pealt aga aeg-ajalt tundub et teoorias olen tugev, kuid praktikasse ei suuda seda panna ja reaalse käe ajal mõtlen ikka ainult esimesel levelil s.o vaatan üksnes seda, mis kaardid mul käes on. 4k kätt 3BI miinuses ei ole veel muidugi katastroof ja ei näita tingimata, et midagi väga valesti on, loodetavasti on tegu siiski kehvema jooksuga ja asjad hakkavad paremuse poole ronima. Ei tea kas juhus, või ei aga mu non-showdown winnings on selle diili jooksul hakanud kõvasti langema, ei kujuta küll väga ette, mida ma oma mängus selliselt olen muutnud, et seda põhjustada.

4k/50k diilist

Tänane sess jäi BE ning eks siin aitas omajagu kaasa ka sõber EV joon, mis kadus radarilt pärast AA vs QQ pf-AI. Turn Q, river Q. Tilti mineku asemel suutsin ainult muiata, seegi positiivne :)

Üks raske käsi ka tänasest sessist:

http://www.flopturnriver.com/Poker-Hand-JcAc-Ring-MP2-1302202.php

SB on 35/13/2 ~75kätt. Flopis ei teagi, miks ma nii vähe panin, 40c oleks vist mõistlikum aga tahtsin teda igal juhul mingi 4x, 9x või mastitõmbega potis hoida. As played, mida teha flopis? Foldida? Shoveda siin ju ka ei saa? Re-raise/shove? On bustoks minek siin käes õigustatud?

Lives tuli üle mõne aja turniirivõit ja siinseal langesid muidugi ka flipid minu kasuks, kuid jäin oma mänguga väga rahule. Laud oli taseme poolest väga erineva tasemega ja väga palju adjustimist oli erinevat tüüpi mängijate vastu. Õhtu jätkus cashiga ja lõppes isegi plussis hoolimata sellest, et kaotasin elu suurima poti vist ühe käega, ~95€, 256 rainbow laual läksid mu nupud TT-ga sisse ja vastane arvas, et on hea mõte callida 70 euri gutshotiga 93. Peab meeldima, turn obv 4.

Muusikavalik sedakorda klassikalist sorti.



That nothing comes from violence
and nothing ever could

0 kommentaari:

Post a Comment