Uus poiss peeretas

Sunday 27 February 2011
Üks käsi livest, ei hakka eraldi käte foorumisse panema, aga kui kellelgi mõtteid siis siia või foorumi blogisse palun lahkesti neid avaldada.

Olympicu Monthly Special 70€ NLHE Freezeout, 20 entries, algstack 5000.

Level 2, Blindid 25/50, minu stack ~4000.

Tuleb EP raise ~175, Priit Brikker callib MP, ma CO T,T, callin samuti. Flopp on J33. Algne tõstja cBetib ~225, Brikker call, mu kümned tunduvad siin päris head, otsustan otsa panna, et oma kätt kaitsta, kuna ülekaarte ei taha näha. Panen mingi 850. EP foldib, Priit lükkab AI, coverdab mind ka, mul ~3000 järgi, põhimõtteliselt otsus kogu turna peale.

Eelnevat infot on niipalju, et olen esimesel levelil 3bet/callinud QQ ja foldinud lahtiselt 10-high boardil turnis (vastane näitas AA). Ise olen näinud Priitu Tartu Meistrikatel AJ 3bettimas ja läks AI 9-high flopil. Suurem asi info ei ole, aga ta näeb, et ma suudan foldida ja ma näen, et ta võib olla võimeline stacki peale bluffima seal, kuigi tookord tal oli 2 ülekaarti..

Ägisen tükk aega ja foldin, kuna tundub, et kui ma olen taga, siis way behind ja kui ma olen ees, siis ei pruugi väga palju ees olla, kui tal FDR, eriti kui ülekaartidega. Näitab A
9, ehk siis pure bluff. Küsimus, kas fish mängiti siin puhtalt üle? See, et ta callis C-Betti tegi selle käe mu jaoks eriti keeruliseks, natuke üle BR-i turna ka mu jaoks ja järgi jäi mängitav stack.. Väga 50-50 olin aga panin maha. Kas see on tema poolt väga hea spot bluffimiseks, kuna mul on seal väga harva käsi, mis kannataks AI callida? Arvamusi?

2 kommentaari:

Priit at: 27 February 2011 at 23:30 said...

päris pure ei olnd, mul oli runner-runner mastidraw, poti kolm oli minu arust risti:P
Priit

Unknown at: 27 February 2011 at 23:35 said...

siin tuleb kindlasti teha valuecall, kuna priidul pole kunagi midagi.

mm.

Post a Comment