Kokkuvõte: Veebruar 2011

Tuesday 1 March 2011
Veebruari kokkuvõte:

Mängitud käsi: 28500
Kasum mängust: -160$
Boonused ja rakeback: +70$
Live turniirid: -35$
Live cash: +98$
Sateliidid: -3$

Kokku: -30$
2011 aasta kokku: +115$

Veebruar, hoolimata sellest, et kuu on kokkuvõttes miinuses, oli mõneti isegi hea kuu. Esiteks võib vaadata graafikult punast joont, ja kes ei tea, mis see on, siis lugegu mõni postitus tagasi. Et siis veebruar on 20BI alla EV, tegelikult on EV mul plussis kõikides limiitides aga kõik limiidid on veebruaris miinuses(tegin Starsis softi katsetamiseks 1000 kätt nl2, ja seal ka 5BI alla EV) - kokkuvõttes siis võib öelda, et sellist jooksu ei ole minu silmad oma pokkerikärjääri jooksul veel näinud, see karjäär muidugi ei ole veel kuigi pikk ka. Kahjuks tuli enamus ulmelisi biite NL25s, mis rollile kuigi hästi ei mõjunud, NL25 10BI alla EV 8500 käe peale, no see on päris kenake katsumus uue shoti võtmisel.

Ok, jooks jooksuks aga veebruar on olnud ka koolirahade maksmise kuu. Käte analüüsid ja ühisessid pastilaa ja Owneriga on näidanud, et leake mu mängus siiski on, seega paranmisruumi on ja tunnen, et tasapisi saan ikka targemaks ka. Peamised leak-id mängus praegu on:

1) Ei suuda foldida, kui on väga suur tõenäosus, et ma olen taga
2) Ei oska 3bettida õigetes kohtades
3) Liiga tight CO ja Button, liiga väike 3bet%
4) Ei isoleeri piisavalt

Väiksemaid möödalaskmisi on kindlasti veel, aga need on kõige valulikumad punktid, mille kallal tööd teha, eriti 1. punkt. Väga paljud sessid, mis võiks lõppeda korraliku winratega on BE, sest ma olen teinud seal 1 või 2 calli, mida hiljem järgi mõeldes 100% ei teeks. Lähenesin nl25-le siiski pisut agressiivsema bankroll managemendiga, pannes uueks stop-loss piiriks 500$. Viimased 3 sessi on juba päris hästi välja kukkunud, 3000 kätt 15bb/100 kui märtsis seda jätkata õnnestub ja jooks ka pisut paraneks, siis võiks ülemineku nl25 tehtuks lugeda, vähemasti niipalju olen seal harjunud, et betsizingud hakkavad tuttavaks saama ja scared-money kohti eriti ei ole.

Live mängus õnnestus 1 turniirilt 2. koht ja 60€ võita, lisaks jäi selle kuu sisse 70€ Olympicu turniir, mis oli pisut üle rolli, kuid oli väga väärt kogemus, sest field tundus üpris solid võrreldes tavapäraste olympsi turnadega. Live cash jäi ka plussi, kuigi see kuu väga palju ei jõudnud lives mängida. Satikate koha pealt feil, jõudsin ainult ühe mängida.

Eesmärgid märtsiks - nl25 limiiti püsima jääda ja korralik winrate, lõpetada diil pastilaaga positiivsetes toonides, likvideerida leake niipalju, et pärast sessi ei peaks käte analüüsil ütlema, et ma ei tea isegi, miks ma mingi liigutuse tegin. Eesmärgid tuleb seada kõrged, seega ütlen julgelt välja, et loen märtsi kordaläinuks, kui kuu jääb vähemalt 500$ plussi.

Miskit hääd lugu ka veebruarikuust:



Ja nii ongi.

2 kommentaari:

vaal at: 3 March 2011 at 17:02 said...

vähem pokkerit, rohkem napsi! millal linna jälle muidu?

Antimon at: 3 March 2011 at 18:17 said...

Ära seleta, trenni tuleb lükata, palju suusakilomeetreid selja taga on? Järgmine nädal tln ka, kui aega on, astun läbi

Post a Comment