Kokkuvõte: Jaanuar 2011

Tuesday 1 February 2011
Jaanuar on läbi ning aeg teha kokkuvõtteid:

Mängitud käsi: 35000
Kasum mängust: +82$
Boonused ja rakeback: +120$
Live turniirid: +40$
Live cash: -70$
Sateliidid: -22$

Kokku: +150$

Hinnang jaanuarile on kolm väga pika miinusega.Põhimõtteliselt on see nl10 break-even nühkimine üpris tulutu tegevus olnud, sessid on väga sarnased, kohe algul 3-4 BI miinusesse ja siis kogu ülejäänud aeg kulub sellele, et nulli jõuda. Live cash on miinuses põhimõtteliselt ühe ulmelise käe tõttu, millega kaotasin 95€ (imeti ära obv), nii et live mänguga võib tegelikult rahule jääda. Üks turniirivõit ka sekka. Jaanuari plusspoolele tuleb kanda ka diil pastilaaga, olgugi, et see on esimese 12k käe peale praktiliselt nullis, siis ma usun, et mu mäng on siiski paranenud. Sellist klikki veel käinud ei ole, mis ütleks, et biidin seda levelit, loodetavasti veebruaris siiski saab selles punktist üle. Veebruari eesmärk on tõusta NL25-te, rolli poolest võiks seda juba tegelikult teha aga ma tahaks siiski tunda, et ma suudan regulaarselt nl10-s võita rohkem kui 2bb/100. Veebruaris on plaan ka rohkem satikaid mängida, et mõni pakett hittida - suured live-turniirid on need, kus pokkerit kõige ehedamal kujul nautida saab. See internetinõksimine on ikka rohkem liinitöö moodi praegu.

Jaanuari olen lasknud 13/10/2,5 stattidega, 3bet 2,6, cBet 68%, success 48%. Steal 28%. 3-bet ja steali success tuleks pisut suuremaks ajada kindlasti, lisaks olen LP vist endiselt liiga nit. Vähemalt SB peal ei põleta enam nii hullusti raha.

Roll FullTildis: 825$

Jaanuari lõpetame positiivsetes toonides:



0 kommentaari:

Post a Comment