Kokkuvõte: Märts 2011

Friday 1 April 2011

Märtsi kokkuvõte:

Mängitud käsi: 16500
Kasum mängust: +7$
Boonused ja rakeback: +60$
Live turniirid: -70$
Live cash: +32$
Sateliidid: -9$

Kokku: +20$
+30€ krediiti Cafe DAOs
+jalgpall
2011 aasta kokku: +135$

Niisiis, kirjutame märtsikuu ka korstnasse. Kuna mulle üllatuslikult on paar inimest tulnud uurima, miks ma blogisse miskit ei kirjuta (tegelikult ju tore, et keegi giivib kräppi), siis nende ustavate lugejate ees võiks isegi vabandada. Paraku viskas märtsikuu ventilaatorisse märksa rohkem saasta kui üksnes ebaõnn pokkerilauas, seega tuleb tunnistada, et polnud lihtsalt kirjutamise tuhinat peal. Ilmselt ei tule ka aprill väga sisukas kuna kavatsen aja maha võtta ja veidiks eemalduda kõigest, millest kõrini, ja tundub, et sealhulgas ka pokkerist. Aga päris välja surema see bloog kindlasti ei saa.

Märtsikuu olulisemad hetked:

1) Kolisin PokerStarsi, kuna mingil hetkel oli sinna depo tehtud ja ei tundunud mõistlik lasta boonusel niisama liiva joosta. Esialgu on algus seal pisut parem kui Tildis, kuigi mulle Tildi soft meeldib kordades rohkem, siis laudade valik on Starsis ikka oluliselt suurem.

2) Ühe päevaga sai võidetud nii pokkerisõprade jalgpallilahing kui ka jalgpallisõprade pokkeriturniir. Turniiri auhinnaks pisteti sülle jalgpall ning 30€ baari kreediiti. Viimane variant oli muidugi selge ebaõnn tarmukale neiule baaris, kel vastu hommikut tuli seetõttu meeleolukale seltskonnale 50 ööri eest shotte valada. Lisaks sai cashilauas saadud ka esimene straight-flush, tervitused siinkohal Kajamehele, kes selle kinni maksis, korrutades turnis "ma callin nagunii ära".

3) Kuna mu coach viibis soojemates oludes kui need, mis meil valitsesid, siis diil jäi märtsikuuks seisma ja leiab oma lõpu aprilli alguses.

4) OOPSi 1€ satikatelt olen hittinud 2 piletit 22€ satikatele. Paraku läks esimene ajataha cooleriga set vs set, teine võimalus OOPSi 110€ pilet ära tuua on pühapäeval. Tundub jõukohane.

5) Töö juures kindustasin sarjas 2. koha, finaallauas seega koht olemas, viimasel etapil tuleb veel põhimõtteline madin au ja kuulsuse nimel T-ga, kellega hetkel 1-2 kohta jagan. Kuigi rahaliselt ei ole live turnad märtsis väga tootlikud olnud, siis oma mänguga olen üldiselt väga rahul olnud. Kahjuks on olnud väga palju väljakukkumisi cooleritega a la QQ vs AT(riverdab rea), 66 vs 33, AJ vs KT(riverdab rea). Kui siia lisada veel ka AQ vs 88, kus ma hittisin Q aga näpitsad riverdasid rea, siis ma ütleks, et mind ei üllata enam väga, kui misiganes kaartidega on vastasel riveriks rida.

6) K. ja M.ga oleme osalenud kahel ETS etapil (Eesti Turniiripokkeri Sari). Formaat on üpris huvitav, iga tiimi liiga mängib ühte lauda ning punktid liidetakse. Esimesel etapil paraku feilisin ja kukkusin esimesena välja, teisel etapi võitsin oma laua ära. Paraku ei õnnestunud M.l ja K.l seekord hittida ja kokkuvõttes jäime vist 1 punktiga kolmandaks. Kui üritus toimuks Tartus, kaaluks veelgi osalemist, päris vahva ettevõtmine muidu.

Märtsikuu eesmärkidega ilmselgelt feilisin, ainuke positiivne noot on fakt, et olen põhimõtteliselt NL25s nüüd ja kui mingit katastroofi ei juhtu, siis ei plaani nl10 tagasi liikuda. Ma siiski usun, et ühel hetkel peab ka tulemus end tootma hakkama, sest mäng on tuntavalt paranenud ja rumalusi teen vähem ja väiksemaid.

Hoolimata kõiksugu muust sitast on muusika endiselt neetult hea:

0 kommentaari:

Post a Comment